kariinekstrand

Klasskiva

Kategori: Allmänt

Hallå! 

Var ju klasskiva igår men innan dess så var vi hos Emilia och fikade och Cecilia var även med! Var mysigt att sitta på golvet faktiskt, kändes som ett riktigt studentboende! Haha
Men sen förfestade vi lite och drog till rocken för en drink innan vi begav oss till Rhodos för lite mat och nomineringar man fick av alla i klassen. Själv blev jag klassens haffare så det var väl lite roligt! Allt stämde in på alla så det var rätt kul. 

Sen när alla hade ätit så begav vi oss till olearys för att parta lite. Emilia fick vi dock fixa en taxi till ganska snabbt då hon inte mådde så bra men vi andra stannade kvar och drack shot efter shot och dansade på rätt bra. Var skönt att inte vara speciellt full även fast jag drack rätt mycket så jag minns idag i princip allt! När krogen stängde så skulle Emma följa mig till bt för min sista buss hem, men väl där så ringde hon sin pojkvän som fick skjutsa hem mig vilket var riktigt snällt gjort! 

Idag var jag dock jävligt seg och lite snurrig i huvudet men det var ju bara en smådetalj, hehe. Malin Erik och Freija var här och åt också och det var mysigt att gosa lite med skruttan. 

Jag har även nu fått reda på lite slutbetyg och jag har uppnåt mina mål! C i svenska 3 och C i engelska! Super nöjd då jag egentligen mest slappat i år men ja, har man ett läshuvud så har man! Haha (skrytmånsen) 

Nu ska jag snart gå och lägga mig för jag är helt slut! 

Puss K 







Kommentarer


Kommentera inlägget här: