kariinekstrand

Fester, fix och älskling

Kategori: Allmänt

Hej! 

Den här veckan har det hänt mycket men ändå inte. Har nog haft mer tankar om vad som ska hända än vad det faktiskt händer. Sista riktiga skoldagen i tisdags, fast ja, var bara betygsnack typ. Sen i onsdags så var det ju togaparty men jg gick inte då jag skulle jobba på torsdagen. På kvällen kom älsklingen hit och vi bestämde oss för att åka och träffa några vänner till honom och vi hamnade lite överallt med dryckesspel och trötthet. Jag kände mig helt ihjäl och höll på att somna vid bordet innan vi drog oss hem. 

Igår städade jag lite hemma och sen åkte mamma och Ola till Bergö så jag och Alex njöt av ensamheten och tog det bara lugnt och gosade. 

Idag hjälpte vi till lite hemma också (inför studenten) och sen drog han och tränade. Vi får väl se om vi hittar på något ikväll med några vänner, alla verkar rätt trötta. Men imorgon är det skumparty och flottrace så det ska bli riktigt kul! 

6 dagar kvar!! 

Puss K



Kommentarer


Kommentera inlägget här: