kariinekstrand

Perfekt helg

Kategori: Allmänt

Hallå! 

Har haft en otroligt underbar helg med Alex, en sån där riktigt perfekt! 
Började på fredagen med att jobba och när jag slutade så plockade Alex upp mig, vi åkte hem och åt och bestämde oss för att åka till femörefortet för att gå en gratis tur med bestie som fyllde år! Det var rätt kul att gå en tur som jag själv inte ledde. Efter det begav vi oss till läget för att äta glass, riktigt mysigt. Och efter det så drog vi oss till gamla för att bara sitta och njuta i solen. 
På kvällen tog vi med oss angus, åkte till jogersö och badade lite spontant halvnaket då ingen hade badkläder med sig, myspys!  

På lördagen drog vi oss in till stan och shoppade lite skor, en till långklänning, en T-shirt, tre par örhängen och ett par shorts till Alex. Vi bestämde oss för att käka lunch på stan så vi gick till oliver twist som självklart hade fullt på uteserveringen så vi fick sitta inne och svettas, men det var trevligt och gott ändå! När vi kom hem var morfar här så sa hej lite snabbt och pratade en stund innan han åkte. Sen kom Mirabelle och vi begav oss till Cecilia för att fira henne, käka middag och ha det allmänt trevligt! Var riktigt skoj! 

Idag så har det vart en lugn dag med ett bad, ett hundbad och gos. Är riktigt nöjd! Nu ska jag sova för imorgon ska jag jobba igen! 

Puss K


Söt och lite småtokig kille! Haha, älskar den här bilden! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: