kariinekstrand

Göteborg

Kategori: Allmänt

Hallå där! 

Jag kom hem i fredags och var helt slut, blev att packa upp allt, käka, duscha och sova. Sov som en gris och väntade på att det skulle bli lördag så jag skulle få träffa min älskling! 

Igår så träffades vi äntligen och hade det hur mysigt som helst, bara njöt av varandras närhet. Aldrig vart borta från varandra en vecka förut, så kändes skönt att äntligen få ses igen! 

Vi gosade hela natten och idag så drog vi till jogersö och hade det skönt i solen med vänner. Brände mig lite på ryggen och benen men känns knappt, hettar lite bara. Sen åkte vi hem åt varsitt håll för att packa för imorgon åker vi till Katrineholm för att ta tåget till Göteborg!  Tre nätter på hotell med nöjen och gos, ska bli helt jävla underbart! ❤️ 

När vi kommer hem så är jag i princip ensam hemma i två veckor så blir mycket gos då med trots att vi båda börjar jobba igen! Nu ska jag sova för att vila upp mig inför imorgon! 

Puss K



Kommentarer


Kommentera inlägget här: