kariinekstrand

Skumparty

Kategori: Allmänt

Haha asså det är rätt kul att titta på statistiken på bloggen på hur många sidvisningar jag haft idag, ungefär 20 mer än jag brukar, undrar om någon är lite extra sugen på att veta vad jag ska skriva efter gårdagen! 

Måste säga att det var en riktigt lyckad utgång med härliga vänner och god dricka, sen finns det ju dock idioter till allt som vanligt. Dom som bara går ut för att bråka vilket jag personligen är helknäppt då jag själv går ut för att ha roligt med vänner och träffa nytt folk. Det är sen löjligt hur man kan spela helt oskyldig och få vännerna att tro att personen i fråga absolut inte har gjort något fel utan att jag är den som gjort allt fel. För det är ju så jävla fel att dansa och få en käftsmäll från ingenstans och sedan försöka hjälpa en full människa upp från mitten av vägen. Så ska jag sluta dansa och sluta hjälpa folk från att bli påkörda när förståndet försvunnit helt?

Idag vaknade vi upp 4 pers i Emilias lilla etta varav två låg på golvet och jag och Emilia låg i sängen. Käkade lite makaroner och köttbullar, haha, drog oss sen till hamnen, tog en återställare och träffade sen läraren som bjöd på grillat! Var mysigt trots att det var sp sjukt varmt, men blivit riktigt brun så det har ju lönat sig! 

Sitter nu i bilen på väg hem för att kanske ta en powernap eller något liknande! Bara 4 dagar kvar!! 

Puss K





Så går det när man försöker hjälpa till! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: