kariinekstrand

Underbara sommar

Kategori: Allmänt

Hallå där! 

Har dröjt ett tag sen jag senast skrev men har inte alls haft någon lust att skriva, vilket jag egentligen inte har nu heller men känner ändå att det borde göras. 

Har jobbat ett par veckor nu efter mina två veckors semester och har spenderat mycket tid med Alex, båda har vart ensamma hemma två veckor så ena veckan var vi hos mig och förra hos honom. Jag köpte även gymkort för två veckor sen och har kämpat riktigt ordentligt med många träningsdagar. Är faktiskt riktigt roligt! Får ju även umgås med mitt hjärta då så det tackar jag ju inte nej till. 

I torsdags fyllde jag år, fick lite choklad av min kära vän Susana på jobbet och en blodgivarnalle av alla på lab. Av mamma och Ola fick jag välja ut grejer på vårdväskan, av Cecilia fick jag ett hjärta med en liten gullig text samt en rolig skylt som helt visar på våran vänskap, haha! Sen av Emilia fick jag ett påslakan och örngott (jag som är helt överförtjust i sånt blev såklart jättenöjd!) hade en liten middag på fredagen med Cecilia, Emilia, Alex och Stefan vilket var riktigt kul! Rökte vattenpipa, spelade kubb, hoppade studsmatta och drack o åt lite gott! 

Nu längtar jag redan efter helg trots att det bara är måndag, men jag hoppas det händer något kul i helgen! Två veckor kvar efter denna att jobba. Ska bli så himla skönt! 

Puss K










Kommentarer


Kommentera inlägget här: