kariinekstrand

Ösregn

Kategori: Allmänt

Hallå där köp blåbär! 

Helgen har spenderats med Alex och det har vart en så välbehövlig och mysig helg. Fredagen blev rätt skön då vi bara kikade på film och gosade, gick och la oss tidigt för vi båda var helt slut efter en jobbarvecka! 

På lördagen så åkte vi till fabriken i sparreholm, kan säga att det inte var värt det. En kö på hundra meter och mest skit grejer att köpa, så vi åkte och åt en glass innan vi åkte hem till Alex en snabbis. Det blev sen ösregn och ingen av oss hade lust att göra annat än att åka hem till mig och krypa upp under en filt och kika på tv. Blev upphämtad Kinamat och fotboll, även fast fotboll kanske inte är min grej men hade ju god mat och trevligt sällskap! 

Idag så har jag jobbat, haft rätt mycket patienter men har ändå gått bra jämfört med förra veckan, märks att dom andra sommarvikarierna har fått upp tempot och blivit varma i kläderna lixom. Så nu känns det inte längre som att jag tar 5 patienter medan dom andra tar en, så det är skönt! Lite mindre att tänka på. Nu tar jag det bara lugnt och längtar till imorgon då jag får träffa min el enorme igen! 

Puss K



Kommentarer


Kommentera inlägget här: