kariinekstrand

Flyga

Kategori: Allmänt

Hej! 

Mycket har hänt under dom senaste veckorna men ändå inte. Har jobbat rätt så mycket, träffat mina fina vänner på luncher och fixat o donat. Tränar 6-7 dagar i veckan och börjar bli riktigt stark nu, känns härligt! 

Nu börjar jag bli lite pirrig i magen dock, om 11 dagar åker äntligen jag och Alex till Teneriffa! Som jag längtat och väntat, ska bli så härligt att bara njuta i solen och gå på spa't vi har på hotellet, bada ska jag göra massor också! Känner mig lite pirrig inför flygdelen bara, men det kommer säkert gå bra. 

Jag känner mig rätt lost i huvudet just nu då jag sitter i ett riktigt kvavt rum på jobbet, men jag sitter här och fantiserar och undrar vart alla patienter har tagit vägen. 

Puss K






Kommentarer


Kommentera inlägget här: