kariinekstrand

Kärlek, födelsedag och jobb

Kategori: Allmänt

Hej! Har haft en bra helg med lite smått och gott. 

I fredags så åkte jag äntligen till mitt hjärta (som jag längtat) och vi hade det riktigt mysigt med sol och gos tills jag tillslut somnade i soffan vid halv tolv vilket är typiskt mig när vi kollar film.. Lite halvtokig sådär men det får han leva med! Haha

Igår så fick jag bege mig hem skapligt för att fira Ola som fyllde år och Malin, Freija och Erik var här dom med vilket var jättetrevligt. Drack gott och åt gott innan Alex kom och hämtade mig och vi åkte in till stan för att träffa hans vänner på rocken en stund innan vi begav oss hem. 

Idag så var det samma sak, upp skapligt för att åka hem och fira morsdag. Blev att klippa gräsmattan i samma sväng. Malin och Freija kom en stund nu på kvällen och käkade med oss också så jag fick gosa lite med lilla tjejen. Sen gjorde jag dom sällskap en bit hem med angus så han också fick komma ut. Imorgon blir det upp tidigt för att jobba, var ett tag sen så ska bli riktigt roligt faktiskt!  

Nu dröjer det troligen till onsdag innan jag får träffa min älskling igen. Jag är så lycklig som har dig, du får mig alltid att skratta och le och att njuta av livet. Jag tycker om dig så otroligt mycket hjärtat mitt!❤️

Puss K





Kommentarer


Kommentera inlägget här: