kariinekstrand

Ingen tid för vila

Kategori: Allmänt

Hej! 

Hade en bra dag med hjärtat i lördags med oxelömarknad och mys. Hittade äntligen piercing till högst upp på mitt öra (som jag har letat..) så jag köpte mig tre stycken så jag har lite att välja mellan! Annars så tyckte jag inte direkt att det fanns så mycket att köpa. 

Igår var det en snabbis till skolan för näst sista nationella, så jävla skönt det blir att slippa göra den där skiten sen! 
Sen var jag hemma och tog det lugnt för jag kände mig lite krasslig. 

Blev att jag blev hemma idag men mår bättre nu så ska pallra mig in till stan snart då klassen ska träffas för att snacka igenom allt till studenten. Efter det så ska jag träffa Alex! Men nu ska jag bege mig ut för en sväng med Angus! 

Puss K



Kommentarer


Kommentera inlägget här: