kariinekstrand

Arbete, födelsedag och klasskiva

Kategori: Allmänt

Hej!
 
Har haft en riktigt lugn vecka med mys med mannen min till sällskap. Igår kom dock bestie så vi solade lite, snackade lite skit och drack några glas vin. Precis det jag kände att jag behövde! Blev dock lite på lyset båda två men äsch, det gick ju över under natten.
 
Nu sitter jag här på mitt kära jobb som är helt dött idag (känns väl lite otursbringade att säga det på ett sjukhus kanske) men ja. Vi har haft en patient hittills och vi öppnade för en halvtimme sen. Men AK mottagningen är stängd idag så PK patienter blir vi utan. Antagligen därför det är extra lugnt.
Men jag slutar klockan ett idag så då ska jag pallra mig ner på stan för att möta upp Cecilia så vi ska gå lite på stan innan vi drar oss hem till Emilia för att fika och fira att hon fyllde år i Onsdags! Sen efter det så drar vi oss till Rhodos restaurang för att käka en matbit hela klassen och sen är det dags för utgång!
 
Ha det bra i regnrusket!
 
Puss K

Kommentarer


Kommentera inlägget här: