kariinekstrand

Snor, skratt och sleepover

Kategori: Allmänt

Hallå! 

Hade jätte roligt igår på campus då vi skulle öva till vårat gymnasiearbete som är praktiskt. Emilia skulle då spela min och mirabelles patient. Det gick bra till en början men sen spårade det ur när Mirabelle kom klampandes mot Emilia som satt i rullstolen och jag säger "här kommer din dotter Liselott" helt spontant, vilket blev ett asgarv och alla började bygga på, det slutade med att jag jagade Emilia med en plastarm och tafsade på Mirabelle med den! Haha, många glada skratt och ont i magen! 

På eftermiddagen gick jag sen hem istället för att gå till skolan för en lektion då jag hade ont i huvudet. Idag vaknade jag med snorig näsa och ont i kroppen, ja förkylningen ska väl komma till mig med! Men var tur att jag var ledig idag så det bara blir imorgon att vara hemma.

Hoppas bara att jag är frisk till på lördag för då ska jag till bästa Cecilia och mysa och göra sushi samt en sleepover! Så myspys! 

Puss K




Kommentarer


Kommentera inlägget här: