kariinekstrand

Jullov

Kategori: Allmänt

Hej! 

Har haft ett underbart lov, varit med min kära i en och en halv vecka och bara njutit! Vi var på bio häromdagen och såg på hundraåringen, den var helt okej! 3/5 stjärnor skulle jag nog säga! Det bästa var när man fick se tillbaka i hans liv, förutom det så var den lite för överdriven för min smak, men så är det väl! 

Igår så tittade solen fram så vi gick en promenad ute på femöre och njöt av den lilla värmen som fanns och av varandra. Det var underbart. 

Idag så åker Niclas hem och jag får sova för mig själv, det kommer bli alldeles för tomt och ensamt. Men det är ju så det blir när man bor 30 mil ifrån varandra. Men jag hoppas att det kommer ändras snart, iallafall i år! 

Nu är det bara en termin kvar i skolan, sen tar jag äntligen studenten! 

Puss K






Kommentarer


Kommentera inlägget här: