kariinekstrand

Clothes

Kategori: Allmänt

Blä och fy och usch vad jag är trött på vissa människor just nu. Sådana som inte överhuvudtaget lyssnar utan tolkar allt på sitt sätt. Varför gör man så? 
Sådana personer är inte värda att lägga ner ett skit på. 

Idag var jag ledig så jag vaknade såklart halv sju, men låg kvar till nio och tittade på greys! Sen följde jag med in till stan då Malin skulle köpa en jacka, så jag köpte ett par nya tights då alla gått sönder. Nu är Malin och Freija här så jag får gosa lite med snuttan!  

Puss K



En liten söt bild vi tog igår på campus! 

Kommentarer

  • Cecilia för fan säger:

    Du är så jäkla fin bestie! <3

    Svar: Ahmendurå! <3
    Kariin Ekstrand

    2014-01-24 | 19:26:02
    Bloggadress: http://tusenordavglas.devote.se

Kommentera inlägget här: