kariinekstrand

2013

Kategori: Allmänt

2013 har nog varit bland det bästa året i mitt liv. Hade en otroligt bra praktik i början av året där jag lärde mig mycket och hade roliga arbetskamrater och handledare. Jag fyllde arton och fick för första gången gå på krogen och dricka lagligt. Jag hade i somras ett så sjukt roligt sommarjobb, super bra tider, bra miljö och bra betalt. Träffade även vänner för livet, vänner som jag tycker om oerhört mycket. 

Jag har även varit på Ullared för första gången, och upptäckt Småland. Och i Småland träffade jag den som har gjort mitt år något otroligt underbart, den som jag hoppas spendera resten av mina år med, Niclas. Du betyder oerhört mycket för mig och du har gjort mig så lycklig att det inte går att förklara! 

Detta året hoppas jag blir minst lika underbart, studentkryssning, studentfester, studenten. 
Att få börja jobba och tjäna mina egna pengar så att jag sen kan flytta hemifrån, förhoppningsvis ihop med min kära. 

Puss K




Jag älskar dig

Kommentarer


Kommentera inlägget här: