kariinekstrand

Linköping och partey

Kategori: Allmänt

Hallå där! 

I fredags så åkte jag, Mirabelle, Emilia och Cecilia till Linköping, stället vi åkte till var riktigt b och mer för småbarn än oss. Men men, det var roligt iaf! Sen åkte vi till Norrköping och åt lunch innan vi åkte hem! På kvällen sen så förfestade vi hos Mirabelle med mycket skratt och musik innan vi drog oss till krogen! Där dansade vi seriöst i tre timmar, mina fötter var döda efter. Men det var en svenne och en korean och en turk som höll på med oss flera gånger! Jag puttade bort dom säkert 10 gånger innan jag sa till vakten så han kastade ut dom! Hahaha. 

Igår var jag inte så bakis då jag inte drack så värst mycket men jag var bara hemma och hade en myskväll! 

Idag så blev jag sjukt sugen på att åka in till stan så mamma följde med och jag köpte mig en vårjacka och en ny scarf till den! Jackan fanns dock inte i nån annan färg än svart men det höjde jag med en vit scarf! Lite vårigare! 

Puss K



En trött hund som varit ute och fiskat idag! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: