kariinekstrand

Bestie

Kategori: Allmänt

Hej! 

Hade en rätt jobbig förra vecka med sjukdom men ja, jag fick ju två veckors lov iallafall så det är ju alltid något!
Kände mig dock vääääldigt ensam då jag inte träffat någon annan än familjen på en vecka så i lördags tog jag och bestie en sväng till stan och käkade souvlaki på Rhodos och en cider på det! Jätte mysigt trots att det blev lite förstört när vissa inte kan se en gräns. 
Men efter det så drog vi en kort sväng till olearys för en cider innan vi drog oss hemåt. 

Igår så drog jag till Cecilia och trots det fina vädret så låg vi inne och tittade på the walking dead och sen gamla avsnitt av paradise hotel, från 2009 var det och det var så sjukt töntigt så vi låg bara och garvade åt hur "schhhtefan" hade fisit så francheskas lugg stod rakt ut (vilket den gjorde). 

Idag så kom Cecilia hit istället och gissa vad vi gjorde? Tittade på greys och låg och garva åt folk där istället. 

Det är trevligare att ligga och titta serie med en bestie än att ligga och titta serie själv! 

Imorgon vet jag inte vad som händer men känns mycket möjligt att vi ses igen! Och på fredag ska Cecilia, jag, Mirabelle och Emilia åka iväg och göra något på dagen för att sen avsluta med att utgång! 

Puss K



Kommentarer


Kommentera inlägget här: