kariinekstrand

Warm cuddling

Kategori: Allmänt

Hallå! 

Har haft en supermysig helg! I fredags så kom Alex, vi gjorde inte så mycket, hade det mest chill och tittade på tv. Igår så vaknade han inte förrän typ vid tolv och min mage kurrade så jag trodde den skulle spricka, så vi gick upp och lagade lunch! Haha, sen gjorde vi inte speciellt mycket, hade en riktig mysdag och njöt mest av närheten. På kvällen åkte han och gymmade och kom sen tillbaka så vi fick skynda oss till Ica innan dom stängde och handlade lite att käka. Väl hemma så blev det en dusch och sen somnade jag som en gris i soffan, stackars Alex, haha. Så sen gick vi och la oss. Idag åkte vi in till Nyköping och handlade nya blommor till mitt rum, dom var jättefina! Ville bara ha gröna, inga blommor som blommar eller hur man ska säga, sen rosa krukor till dom! Tog en sväng in på Elgiganten och sen Mio bara för att kika lite innan vi drog hem igen. Åt mat och sen gick vi en långpromenad på en timme och en kvart med angus, var riktigt skönt ute! Känns ingen skillnad på om man är ute eller inne helt ärligt! Sen nu har han dragit till gymmet. 

Är riktigt nöjd över hur helgen har varit och imorgon är jag ledig också! Wonderful! 

Puss K




Kommentarer


Kommentera inlägget här: