kariinekstrand

Upptäcka hotell

Kategori: Allmänt

Hej! Hade en jättetrevlig helg på Bergö som jag skrev om i lördags, stannade även kvar tills på måndagen för mamma och jag blev då ensamma med angus också. Hade en mysig kväll och gårdag med henne då. Igår kväll kom Alex så vi myste lite, gick en promenad med angus och så gjorde vi något riktigt kul, bokade hotel! Så på fredag drar vi till Stockholm och bor på elite hotel marina tower! Ska bli så sjukt mysigt, något som jag längtar efter att göra men aldrig gjort med någon annan än min mamma när jag var liten och en gammal bästavän när jag var typ 11 år. Så vi drar med tåget upp på fredag eftermiddag och checkar in, badar lite i poolen, går ut och äter, bastar, fanns även spa på hotellet så kanske slår till stort! Gud vad jag längtar!❤️ 

52 dagar kvar till studenten! 
Och snart ska jag tatuera mig! 

Puss K



Kommentarer


Kommentera inlägget här: