kariinekstrand

Studentkryssning

Kategori: Allmänt

Hej! 

Har haft så jävla roligt på kryssningen, värt varenda krona! Orkar inte ta upp allt vi gjort men kan säga att det var bland det roligaste jag har gjort iallafall! 
Var full i över 24 timmar och drack goda och fina drinkar! Dansa gick nästan inte för det var sjukt mycket folk och alla knuffades, men försökte några gånger iallafall! Var i alla möjliga olika hytter också, med trevligt och otrevligt folk och att igår sitta och lyssna på kareoken var skit kul! Ett minus var dock att många i personalen var otrevliga och spydiga, inte okej! 

På väg av båten så gick det en tjej framför mig och släpade resväskan 3 meter bakom sig så jag råkade sparka till den några gånger, hon blev så jävla sur och vände sig om och sa " kan sluta sparka på min väska?" Jag med alkohol i mig förklarade att man får skylla sig själv när man inte drar väskan närmre sig själv. Hon va så jävla grinig! Hahaha, typ nästan det roligaste på hela resan! Efter det så gick Emilia och jag runt och sparkade på min väska och larvade oss och garvade! Kommer fan aldrig glömma det alltså.. 

Bartendern "flörta" lite med mig också, jag fick mig riktiga skratt, va skit kul! 
Så jag tackar alla som var med på resan! 

Puss K




Kommentarer


Kommentera inlägget här: