kariinekstrand

Högsta betyg

Kategori: Allmänt

Hallå! 

Gud vad jag njuter av livet just nu! Sitter i solen och steker med angus och väntar på att Alex ska komma! Blir att handla lite och sen bara ha det underbart!  Ensam hemma i helgen, helt underbart! Och nya bilen är klar också så mamma och Ola hämtar den idag när dom vart på sjukhuset i Eskilstuna! Blir kul att se den en sväng innan dom drar, men har en liten tår i ögat, aldrig får jag se vår älskade gamla Toyota någe mer. Kanske låter löjligt men det känns helt hemskt. 

Idag hade vi tal i skolan också, på svenskan, jag blev riktigt nöjd över mitt och läraren med, fick massor uppfyllt på A nivån så kan inte vara bättre! Men jag hade egentligen ett rätt löjligt ämne jämfört med dom andra, jag snackade om att jag tycker man borde sätta upp kameror i skolan, en annan pratade om att det är fel med abort och visade en film om hur fostren ser ut när man gör en abort, den hade armar och ben och va helt trasig.. Då mådde jag sjukt dåligt, kunde inte ens titta klart. En annan pratade om att det är fel med djurförsök och visade också en film, precis i början smällde dom igen en grind på hunden jätte hårt, då slutade jag titta och ville bara hem och gosa och pussa på angus.. Va riktigt jobbigt att lyssna på och se. 

Men nu ska jag vara positiv! Lyssnar på lite Ted Gärdestad just nu och känner mig som världens största tönt men det tänker jag va idag! Varför bry sig om andra hela jävla tiden? Jag trivs bra i mig själv just nu och därför tänker jag fortsätta lyssna medan angus biter sönder sin leksak han fått! 

Puss K


Stackarn tappade gosedjuret på golvet och väntar på att jag ska plocka upp det, därför han ligger och stirrar sådant! Haha

Han har ingen näsa kvar! Hahah

Kommentarer


Kommentera inlägget här: