kariinekstrand

Estockholmo

Kategori: Allmänt

Hej! 

I fredags så åkte ju jag och Alex till Stockholm för att bo på hotell, det stod att det skulle vara 3,3 km från t-centralen så vi tänkte att vi kan ju faktiskt gå. Vi gick vilse först då mr kartläsare inte var en så duktig kartläsare men sen hittade vi rätt väg! 
Vi gick och gick i typ en timme och en kvart och vi var fortfarande inte framme, så vi tog en taxi vilket jag är jätteglad för då det var en bra bit bort fortfarande. 
Hotellet var jättefint och rummet var så fräscht! Vi tog nästan direkt på oss morgonrockarna och gick till spa't för att bada och basta. Jättefin pool måste jag säga! Efter ett par timmar där gick vi och åt god mat i resturangen innan vi gick upp på rummet och hoppade i badkaret som vi fyllt med skum. Vi gick även en liten promenad ute och det var riktigt fin utsikt över Stockholm. Sedan somnade jag som en gris. 
Frukosten var god den med men inget märkvärdigt direkt. När vi skulle ta oss till stan igår igen så frågade vi om närmsta vägen, ja, det gick då en färga utanför som nästan inte kostade någonting och vi hamnade nästan precis vid Kungsträdgården, tänk om den informationen funnits på deras hemsida! Men vi gick runt lite på stan innan vi tog tåget hem igen. Väl hemma så drog vi och gymmade, hem och duscha och åt och kröp ner i sängen. Nu ligger hjärtat och sover brevid mig så skönt men ska väcka honom snart. Jag är riktigt nöjd över vår helg! 

Puss K





Kommentarer


Kommentera inlägget här: