kariinekstrand

April april

Kategori: Allmänt

Hallå! Jobba och tjäna pengar, det är grejer det! Trivs otroligt bra på jobbet och sköter det mesta själv nu faktiskt! Alla patienter säger att jag är så duktig och hon som skolar in mig också. Fick även ta prov på mamma igår, kändes lite läskigt men gick utmärkt om jag får säga det själv! Idag så har det vart en jävligt seg dag men ändå chill i skolan, haft tal i engelskan och prov på hälsan, båda två gick över förväntan! Särskilt eftersom jag inte visste att vi hade prov förrän imorse! 

Har läst sn idag och jag måste säga att deras aprilskämt var otroligt kul! Höll på och skratta ihjäl mig åt "Sten Hård"! Haha. Annars har det bara vart lite småskämt på Facebook med att polisen ska börja med cykelkörkort och att man får betala för fyllecell! Och sen kör ju någon årligen med "jag är gravid!", börjar tröttna på det nu. Själv lurade jag angus imorse och sa att det stod en älg utanför fönstret, han gick så på det! 
Har dock inte blivit utsatt för något personligt skämt, eller jo, Alex ska komma och körde med "april april, jag kommer inte!", men måste säga att den var dålig så kanske kör nått elakt mot honom ist! Hehe. Nu är han nog här om ca 10 min så ska väl göra mig lite fin i kanten! 

Puss K




Kommentarer


Kommentera inlägget här: