kariinekstrand

Aktivitetsdag

Kategori: Allmänt

Hej! 
Har haft en underbar dag idag! 
Jag och Alex bestämde oss för att dra till Norrköping och shoppa litegrann, ja till honom, för jag har inte mycket pengar kvar nu eftersom det är kryssningen nästa vecka som jag vill spara till! Men jag hittade ändå några trosor och köpte present till angus som fyller hela 7 år imorgon! Blev en flaska "hund öl" 0% alkohol med smak av nötkött och innehåller b-vitamin! Sen blev det lite smått och gott att tugga på också! Till Alex hittade vi rätt mycket, tröjor, kalsonger, byxor, strumpor och skor! Va faktiskt riktigt kul att shoppa killkläder måste jag säga! Sen åkte vi runt lite till olika affärer i Norrköping och kikade och sen drog vi oss hemåt. Blev en heldag där och vi kom inte hem förrän vid 19 då vi bara tog det lugnt innan han åkte och gymmade. 

Jo! Det va nån äcklig gammal gubbe som helt random nöp mig i rumpan också? Wtf? Blev så chockad och skärrad att jag inte visste vad jag skulle göra så jag bara gick på (vilket jag ångrar nu i efterhand såklart).. 

Förövrigt har det vart en superbra dag så jag är jättenöjd! Imorgon blir det tillbaka till skolan som jag verkligen inte har nån lust med, vill att den ska ta slut nu.. Men nästa vecka är det påsklov och studentkryssning så jag kämpar på denna vecka!

Btw, vaknade imorse och hade en fästing fastbiten på magen, paniken som uppstod var inte rolig och jag fick ett fint märke efter den! Det är nog den enda som någonsin tagit en tugga av mig, känner mig mycket vacker! 

Puss K



Kommentarer


Kommentera inlägget här: