kariinekstrand

Party plånkan

Kategori: Allmänt

Hej!
Haft en super helg!
I fredags så hade jag endast en lektion så jag hade sovmorgon och trängdes på bussen hem! Sen när jag kom hem så tog jag det bara lugnt och kollade serie eftersom jag var ensam hemma! Emma skrev sen på kvällen om jag och Cecilia skulle hänga med till lotsen då det var bartömning (25kr för allt). Så vi drog in men det regnade så var Inge folk alls. Var där ett tag men sen drog vi hem, vågade inte ta mig hem helt själv då jag var rätt full och inte visste om jag skulle lyckas ta mig av på rätt ställe så jag sov hos Cecilia istället!

På morgonen så var jag bakis och gömde mig för Cecilias kattunge som attackerade mig och mina stackars fötter. Sen tog vi bussen till Ockle city och åt på long, var sjukt gott med lite Kina mat! Eller lite och lite, åt så jag storknade. Sen tog vi bussen istället för att gå i 15 minuter för vi orkade verkligen inte. Busskort är bra! Sen kollade vi på serie och senare lagade vi mat och så sov vi!

Idag vaknade jag tidigare och satt i vardagsrummet och pratade med Niclas då vi knappt pratat under helgen! Sen så åt vi frulle och jag dammsög. Sen åkte Cecilia hem! Jag pluggade akutsjukvård och är klar med nästan hela uppgiften, bara en kvar! Sen har jag myst med familjen och min älskade hund som jag inte träffat sen i tisdags! Bara 5 dagar till min älskade kommer!

Puss K

Kommentarer


Kommentera inlägget här: