kariinekstrand

Mys pys pös

Kategori: Allmänt

Hallå där!
Haft en underbar helg men min fina! 

I torsdags så hade jag sovmorgon och mamma skulle då skjutsa mig till skolan, vi pratade lite om Niclas och så och helt plötsligt kom vi fram till att han skulle kunna komma samma dag om han ville istället för fredagen! Så Niclas kastade sig i bilen och for hit! Så han hämtade mig lagom när jag slutat skolan! Kvällen bestod då av mys! 

Fredagen kom och jag skulle ju såklart till skolan, usch. Så han skjutsade in mig. Satt sen i skolan och bara väntade på att dagen skulle ta slut så jag skulle få åka hem! Så när jag slutade så stack vi och handlade lite inför helgen! 
På kvällen sen så kom Cecilia och förfestade innan det var dags för krogen! Hände helt ärligt inte så mycket där, fullt med folk och jag tappade bort i princip alla. Så Niclas och jag satt ner och pratade lite innan vi bestämde oss för att dra oss hemåt! Väl hemma så somnade vi som grisar. 

På lördagen vaknade vi väldigt tidigt men låg kvar i sängen och myste i några timmar innan vi kände att magen kurrade så vi gick upp och gjorde pizza! Perfekt efter en kväll på krogen! 
Sen satt vi i soffan med täcket runt oss hela dagen och tittade på film och hade det allmänt mysigt i varandras närhet! 
På kvällen så åt vi kräftor, dyra som fan! Men goda var dom! La oss sen ganska skapligt då vi båda var jätte trötta. Igår sen så åkte vi och köpte glass och satte oss i solen ute vid läget och tittade ut över havet. Var så himla fint väder så kändes skönt att göra det! Ta vara på iaf litegrann på den sista sommarvärmen! 
När kvällen kom så åt vi och packade hans grejer och lite så innan han skulle åka hem. Han åkte runt tio ungefär, så han kom hem vid ett. Jag själv satt och grät ögonen ur mig även fast han kommer hit igen på fredag! 

Har allt som allt haft en underbar helg med hjärtat mitt med mycket skratt och massor med mys! 

Puss K



Kommentarer

  • emilio säger:

    uppdatera bloggen snart vavava!!!

    Svar: Jag har gjort det vavavava!!!
    Kariin Ekstrand

    2013-09-18 | 18:39:19
    Bloggadress: http://ttruestory.blogg.se

Kommentera inlägget här: