kariinekstrand

Gislaved, Göteborg & party

Kategori: Allmänt

Hallå där! 
Idag, äntligen, så bär det av till min fina i Gislaved! Har längtat sjukt mycket! 
Trodde dock att jag hade lektion idag men tydligen så hade jag inte det så jag har bokat en buss som går vid kvart i tre. Men då hinner jag i lugn och ro göra i ordning allt! Kommer dock bli lite segt att sitta på bussen i tre och en halv timme men det är totalvärt det! 

Drar med mig lite plugg som jag kan göra imorgon när älskling är i skolan, får se om jag lyckas få ut nått. Men sen på fredag ska vi till Göteborg och gå på universeum! Ska bli sjukt kul! Sen gå lite på stan och käka lunch på nå trevligt ställe såklart! På kvällen sen så ska vi på fest hos Jim så jag hoppas att det blir trevligt! Lördag blir väl sen en bakisdag med bara massa mys! 

Puss K




Kommentarer


Kommentera inlägget här: