kariinekstrand

Foto, vänner och kärlek

Kategori: Allmänt

Hej! 
Vart en ganska lungn helg måste jag säga, vart skönt! Få vila upp sig lite inför morgondagen som bara kommer bestå av föreläsning om njurarna.. Suck. 
Men bara två och en halv dag kvar sen åker jag till Gislaved och träffar min fina! 
Dom har dock satt skolfotot på fredag, skit kul. Nej. Med tanke på att det är det sista någonsin. Men spenderar hellre tid hos Niclas än det där fotot där man alltid ser ut som en flodhäst och alltid blinkar. 

Träffade bästa Cecilia igår och hade en myskväll med film och dipp! Men under andra filmen så somnade hon så sött så jag drog mig hemåt och sov jag med! 

Idag bokade jag studentkryssningen! Ska dela hytt med Emilia! 
Jag är så sjukt pepp nu så det är helt sinnessjukt! Festa hela natten och hela dagen! 

Nä nu ska jag duka fram lite räkor som vi ska mysa med ikväll! 

Puss K





Kommentarer


Kommentera inlägget här: