kariinekstrand

Förevigt babe

Kategori: Allmänt

Hej! 
Åkte till Niclas i onsdags och har haft det helt underbart! På torsdagen gick han i skolan så vi gjorde inte så mycket den dagen! Men på fredagen så gav vi oss av till Göteborg! Var väldigt läskigt att åka i Göteborg då vi var rädda att hamna där spårvagnarna skulle åka, men gick rätt bra! Vi gick på universeum vilket var rätt häftigt! Ja, tills vi kom till regnskogen för där flög det runt fåglar och fjärilar och apor hoppade omkring. Var jätte läskigt och jag fick panik så vi hoppade över den delen även fast det var det största. Men fick se ödlor, fiskar och ormar! Så jag var nöjd ändå! 
Sen gick vi in till nordstan och shoppade lite innan vi åkte hem! 

På kvällen så skulle vi på fest hos Niclas kompis Jim så vi förfestade hos Hampus och Helén med tacos! Sen gick vi en 40 min promenad för att komma till Jim. Väl där så minns jag väl hälften av allt. Var förlovad den natten, men bestämde oss som nyktra att vänta tills han flyttat hit istället! Haha. Men ja, var sjukt kul iaf! 

Lördagen blev bara bakismys! Åkte på kvällen till anderstorps motorbana för att titta när dom körde med motorcyklar, var rätt häftigt faktiskt! 

Men idag åkte jag hem, jag höll på att gråta ögonen ur mig. Jag ville inte, verkligen inte. Och speciellt så ville jag inte då Niclas ska opereras för sin struma och jag känner mig jätte nervös, även fast jag vet att det kommer gå bra. Men jag vill vara med, finnas där, veta hur allt går för hjärtat mitt. Jag är så förälskad att jag snart spricker! Vart ska jag ta vägen när du inte är här? Jag är tom utan dig ❤️

Puss K







Kommentarer


Kommentera inlägget här: