kariinekstrand

Allt som allt

Kategori: Allmänt

Hej världen, och Emilia! 
Älsklingen var här i helgen, dock så hade jag en dålig helg så jag var bara sur och ledsen hela tiden. Förlåt! 

Men på lördagen spelade vi bowling borta vid rosvalla vilket var jätte kul! Gissa vem som vann? Ja inte var det jag iaf! Men lyckades ändå få en strike! Woho! 

Nu i veckan så har det inte hänt så mycket helt ärligt. Vart i skolan och lite så, ja tråkigt! Är så fruktansvärt skoltrött just nu, vill bara krypa under täcket på morgonen. Jag vet inte heller vad jag ska göra åt det, hjälp!? 

Fick min nya bäddmadrass igår så mamma och jag städade mitt rum och fixade lite, den var hur skön som helst! Lakanen räcker dock inte då madrassen är ca 10 cm tjock eller nå sånt. Hm. Får fixa nya! 

Nu i helgen så händer väl inte så mycket, kanske träffa busfia Cecilia om jag har tur! Nästa helg så åker jag dock till Niclas! Ska bli underbart skönt att få komma hemifrån lite nu! Det behöver jag! 

Puss K





Kommentarer


Kommentera inlägget här: