kariinekstrand

Wonderful boy

Kategori: Allmänt

Hej! Hade en underbar dag med min fina i lördags och även igår! Vi åkte iväg på eftermiddagen och släppte Angus, vi gick en bit och sen ut på en åker, där kastade vi lite dummis! För er som inte vet vad det är så är det en tung påse i princip som han ska hämta. Fungerar som hämta pinnen ungefär. Hade med oss visselpipa till honom också så jag sprang iväg mot en dike och ställde mig, då kom han i världens fart och sprang rakt ner i diket, där var det såklart fullt med lera. Blev att åka hem och duscha honom, han luktade riktigt illa. Sen låg vi i sängen och myste bara hela kvällen, ja, alltså jag och Niclas dårå! Kunde inte sluta förundras över vad som fanns under hans plåster! 

Igår så låg vi i sängen så länge vi kunde och bara myste, var otroligt skönt! Och nu är det bara några dagar kvar till fredag då han äntligen kommer hit en helg! Underbart! ❤️ 
Vi har hur mycket som helst att prata om också, vi pratar ihjäl oss! Flera timmar per dag och har hela tiden något att säga! Känns fantastiskt att vara så förälskad! 😍

Puss K


 
Ja nu var det plåstret han hade i helgen inte genomskinligt! Därför kunde jag inte se vad som fanns under tyvärr..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: