kariinekstrand

Plugg, bebis & operation

Kategori: Allmänt

Hej! 
Dom senaste två veckorna har jag i princip bara pluggat på kvällarna inför ett prov i akutsjukvård. Tror aldrig jag pluggat såhär mycket till nått! Var om 8 sjukdomar som gällde akut buk, sen före under och efter operation och sen smärta, smärtlindring. Fruktansvärt. Har inte kunnat sova någonting för den där skiten. Vaknat jätte tidigt på morgonen även dom gånger jag lagt mig sent. Men idag äntligen, så kunde jag sova! Var nog för att jag slappnade av eftersom provet var igår. Svarade på alla frågor men vågar inte säga hur det gick. 

Har vart förkyld sen i tisdags också, haft lite feber och snorat utav helvete. Min näsa är nu trasig så att säga. Men idag mår jag rätt bra, men kände när jag gick upp imorse att jag var sjukt trött och helt ihjäl typ, så jag gick och la mig igen. 

Imorgon ska jag plugga och på eftermiddagen träffa bästa vännen Cecilia! Vet inte riktigt vad vi ska göra, men hon ville till iitala outlet i Nyköping så vi drar oss väl en sväng dit! 

Malin (min låtsas syster) fick barn i tisdags också! Så sjukt söt! En liten tjej som heter Freja! Längtar efter att då träffa henne! 

Nu ikväll blir det mys, mamma opererades ju i onsdags och allt gick bra så hon kom hem igår och är på bättrings vägen! Så nu tar jag hand om henne! 

Puss K




Kommentarer


Kommentera inlägget här: