kariinekstrand

Ja jag är lycklig hela långa veckan ut

Kategori: Allmänt

Hej världen! 
Dags att uppdatera lite tror jag. 
Fick efter över ett dygns väntan på tisdag lunch det samtal som jag väntat på, från Niclas! Jag visste inte vad jag skulle ta mig till, jag var så glad över att höra den hesa underbara rösten i telefonen att allt var okej! Jag kunde sen inte sluta prata med honom, vi har i princip snackat konstant sen dess och det känns underbart! 

Har hunnit mycket i skolan också, samt fått godkänt på mitt kursbrev i akutsjukvård! Glad? Ja! Så nu i helgen kan jag släppa allt och bara vara, inte nog med det! Min älskling kommer imorgon över natten då hans mamma skulle upp till Stockholm så han fick åka med på bussen för en billig peng! Klart som fan man passar på då! Han mår ju även rätt bra nu så det är härligt! Blir att bara njuta av varandras närhet! 

Angus var tokig imorse också, låg och rullade sig i min säng och fnyste och myste! Så obeskrivligt söt! 

Mycket utropstecken, jag vet, men jag är så lycklig så det inte går att beskriva!❤️

Puss K





Kommentarer


Kommentera inlägget här: