kariinekstrand

Du, jag, vi

Kategori: Allmänt

Hej hallå! 
Har haft en helt underbar helg med min fina! 
I fredags så kom han tills jag slutade och hämtade upp mig i skolan, trevlans såklart! Vi åkte hem och åt och myste lite innan det var dags att dra sig tillbaka mot Nyköping för att gå på bio, blev "familjetrippen". Skulle inte kunna rekommendera den, men den var inte sjukt dålig, men inget för varken mig eller Niclas! 

På lördagen så åkte vi in till Nyköping och gick på stan lite, fick fin fina trosor att hjärtat och sen köpte jag lite tröjor och en kjol! Där var vi iallafall i några timmar och det var super trevligt! 

Igår så vaknade vi båda jätte tidigt så vi körde en mysmorgon, titta på tv och kramas. Hur mysigt som helst! Gick sen upp och åt lyxfrukost för att sen bege oss ut på baksidan och klyva ved. Stod och pratade under tiden så det var helt okej! Sen på kvällen åkte vi iväg med Angus och gick en sväng med honom innan vi återgick till att ligga i sängen och mysa för att han skulle åka. Men sen var det tyvärr dags. 

Vaknade imorse halv sex, kunde sen inte somna om. Tror det var för tomt i sängen, inte var det trevligt och utfyllt av kärleken iallafall. 

Bara två veckor kvar, sen en vecka ihop. Underbart! 

Puss K❤️



Kommentarer


Kommentera inlägget här: