kariinekstrand

En kvinna på glid

Kategori: Allmänt

Hej! 
Känner att bloggen uppdaterar sig långsamt, men känner mig inte direkt sugen på att skriva något och känns inte som att jag haft så mycket tid. 

Livet flyter på som vanligt, praktik på sjukhuset på en rehab avdelning, (märklig tanke när man läser akutsjukvård). Men det går bra där, känns dock jobbigt när jag vet att det är tre veckor kvar om man räknar med denna veckan, för det är fruktansvärt tråkigt! Jag tycker om personalen och så men rehab är verkligen ingenting för mig. Jag vill arbeta där det är fart och fläkt och med en rad olika sjukdomar! Inte bara med stroke. Men snart är det över! 

I torsdags så kom mitt hjärta hit så vi var hos Cecilia och träffade glidarna i fredags, gjorde sushi vilket var jätte gott, och satt och spelade och pratade. Super mys! 

På lördagen så var det bakis dag (speciellt för Niclas) så vi myste bara en massa! 

På söndagen så köpte vi lite spel till Kinect och hans Xbox så vi spelade lite! Det var super kul! 

Igår så åkte han tyvärr hem.. Men av en bra anledning, han har fått jobb! Så det känns jätte bra! Och så kommer han hit nästa fredag igen! Super skönt!  

Puss K





Kommentarer


Kommentera inlägget här: