kariinekstrand

Sommarvärme

Kategori:

Halloj mina bönder! Åkte ju upp till Sthlm i onsdags och då kom Erik och hämtade mig och sen åkte vi runt lite och käkade och så och sen åkte vi dit Edvin va på nå möte och satt och väntade på honom i en och en halv timme. Men det vad rätt kul ändå för jag fick spela musik och då blev det lite gamla sommarklassiker som tom Erik sjöng med till! Sen åkte vi lite till och hamnade sen hos Edvin. Igår tog jag faktiskt av mig till barbent och en sommarklänning och vi gick på en promenad på ungefär två timmar i värmen, det var jätte skönt förutom att jag fick ont i fötterna av klackskorna. När vi kom tillbaka så kände jag för att bara hoppa i sjön och simma men det är ju liiiite för kallt för det än, tyvärr. Senare åkte vi till biltema för att Edvin skulle köpa nån borrmaskin och hämtade upp hans bror och nån kompis på vägen. Sen var vi ute en stund till! När klockan var runt nio så skulle jag gå på toa, sätter mig på toan och ser en sån här riktigt stor källarspindel ni vet? Kissade fort som fan och sprang ut och ropade på hjälp. Sen somnade jag. Blev dock väckt av Edvin vid halv tolv eller något och då kikade vi på en film och sen gick och gjorde oss i ordning för natten. När jag sen kommer in igen i Edvins rum så sitter det en minst lika stor spindel på väggen, den hade krupit in genom det öppnade fönstret och jag fick än en gång panik. Sen kunde jag inte sova för jag tänkte bara på dessa spindlar. Usch och fy. Idag har vi bara pluggat lite, eller ja, jag har för Edvin skulle göra det men det slutade med att han läste biltidning så nu sitter jag själv ute och solar i den stekande värmen, jätte skönt! Puss K

Kommentarer


Kommentera inlägget här: