kariinekstrand

Mu mu mu

Kategori:

Hej fisgrisar! Eller ska jag säga kor? Var på kosläpp idag på Ökna och det var hur mycket folk som helst! Och folk trängde sig med sina små barn och ställde sig framför mig, då blev jag ledsen.. Även om dom kanske tkr att det är för barnen så va det elakt! Jag är också ett barn, min mammas barn! Så det så. Men dom va jätte söta och hoppade,skuttade och stångades! Synd bara att folk stod ivägen för jag fick ta bilder utan att se vad jag tog på! I veckan har jag vart på bergö och sen lite hemma, var ledig igår så då drog vi ut tidigt! Malin och Erik är med också, men jag fick lillstugan som tur va! Nästa vecka så äre ju bara tre dagar i skolan och det blir jätte skönt och åker troligtvis till Stockholm på onsdag! Kommer nog troligtvis hem på fredag iaf, är ju oxelömarknad på lördag och även fast jag känner att det inte direkt är så mkt att gå på nu för tiden så kanske jag går ändå, bara för att. Men vi får se hur allt blir! Puss K

Kommentarer


Kommentera inlägget här: