kariinekstrand

Miss decibel

Kategori:

Hej! Vilket otroligt väder det var i söndags! Satt i solen i typ 3-4 timmar och myste, slutade i att jag blev lite röd, ja rödare än vanligt. Men det känns bra nu för det mesta har gått över till brunt! Hade dansuppvisning imorse på idrotten och vår grupp hade inte ens en låt. Fick 30 min på oss att komma på nått men vi fick godkänt iaf så det var ju skönt! Sen så skulle vi ju ha världens jobbigaste lärare hela eftermiddagen men då fick jag reda på att min barndomskompis från Katrineholm var på skolan för nå moderat grej så då fick jag ju träffa honom en sväng iaf! Det var trevligt eftersom vi inte setts på ett tag så det gjorde resten av min dag! Nu är jag ledig till på måndag, otroligt skönt! Imorgon drar jag till Stockholm tills på lördag och det ska bli hur mysigt och trevligt som helst, ser verkligen fram emot det! Nu kikar jag på smak kelles resa och njuter innan lilleman ska ut! Puss K

Kommentarer


Kommentera inlägget här: