kariinekstrand

May. 12, 2013

Kategori:

Hejsan hoppsan lillebror! Nu är jag på väg hem efter 5 dagar i Stockholm! Har haft det riktigt skönt, allt har vart så chill! Igår var vi ensamma hemma så vi letade igenom frysen för att hitta någon mat, åkte och handlade och det fick bli wook ala Kariin! Tror att Edvin blev nöjd med hur den smakade, tycker nog jag är en riktig kock! Sen hade jag sagt till honom att jag skulle baka en kladdkaka så köpte lite riktig choklad att lägga i så den förhoppningsvis skulle bli lite kladdigare! Då fick vi för oss att vi skulle smälta lite choklad som vi sen kunde rita mönster med och ha uppe på kladdkakan som lite dekoration. Detta slutade inte bra, vet inte om det var ölen som Edvin drack eller vinet som jag drack men det blev en seg kola som smakade bränt iallafall, såg även ut som bajs! Syns på bilden nedan. Men kakan blev jätte god iaf och åts till frukost! Ibland lyckas jag! Sen blev det bara lite tv mys och sen sovdags. Är helt klart nöjd över dom här dagarna! Älskar bilderna som togs, tyckte dom blev bra då men idag ser jag att det mesta är suddigt, yolo. Puss K

Kommentarer


Kommentera inlägget här: