kariinekstrand

KLAR

Kategori:

Hej fisgrisar! Veckan har gått rätt snabbt måste jag säga och inte haft speciellt mycket att skriva så då tänkte jag att jag istället skriver när jag har något att skriva, vilket jag har nu! Fick se ultraljudsbilderna på Malins bebis igår, ser ännu ut som en ailien men den mår bra iallafall så det är ju skoj! Var ju skit fint väder i tisdags men nej, då valde jag att ha tights när jag egentligen skulle haft klänning.. Sommaren har kommit så sent i år, förra året började jag gå barbent redan i början av maj, i år har jag inte ens gjort det än. Ja jo, på bergö och så men inte i skolan eftersom det vart så dåligt väder hela tiden, usch och fy! Jag hade planerat helgen som kommer med plugg, tre grejer hade jag tänkt göra, men idag fick jag tid över på lektionen så jag satte igång! En komplettering på vården (vilket nu gör att jag får sovmorgon på måndag till halv ett), en samhällsuppgift där jag skrev två A4, en etik uppgift i religion som jag inte hade börjat med och en ny uppgift vi fick idag där vi skulle skriva om en sekt och skriva bra och dåliga saker med den och om den kommer finnas kvar i framtiden, skrev 2 A4 med så liten text att jag knappt själv kunde läsa den, den ska även inte in förrän om två veckor men nu slipper jag den! Sen ikväll har jag pluggat lite samhäll till ekonomi provet imorgon. Känner mig riktigt nöjd över dagen måste jag säga, även gått tre längre promenader också! Men nu är jag klar i skolan. Jag har ingenting kvar. Ja, förutom provet imorgon och sen en muntlig redovisning på måndag men jag är klar med redovisningen och så så inget mer plugg! Gud så skönt att äntligen få slappna av.. Inte många skoldagar kvar nu, en lektion på måndag, ledig onsdag-söndag, vet inte hur det blir på måndagen sen men på onsdagen sista veckan är jag ledig och på torsdagen avslutning. Nu känner jag mig taggad för lite sommarlov! Puss K

Kommentarer


Kommentera inlägget här: