kariinekstrand

Kaos

Kategori:

Hejhejhej! Blev hemma igår med från skolan för att få tillbaka energin för den hittade jag inte någonstans! Så blev även kvar på Bergö! Skulle åka hem igår var det planerat så när Ola slutade jobba så skulle han skjutsa mig till Nyköping och dom bli kvar då Ola pendlar. Men nä, va så fruktansvärt fint väder igår så jag kände inte för att åka hem! Fick istället gå upp klockan kvart i sex imorse för att åka med Ola till stan så skulle han släppa av mig hemma så jag fick göra mig i ordning och sen ta bussen till skolan! Var knappt så jag kom upp ur sängen. Men jag kom till skolan och gick en timmes stavgång på idrotten så mitt hår blev helt krulligt av fukten, göttans. Sen har jag verkligen lagt ner energi på mina försenade uppgifter som ska va klara och så fick jag lite hjälp av bl.a. Lofisa som även satt och skrev med min kompis på min telefon, haha, det var rätt kul! Har haft en skratt och flams dag och det kändes faktiskt rätt skönt att komma tillbaka efter en vecka och träffa Lofisa! Nu är jag på g hem, bussen var dock sen för det var hur lång kö som helst vid stenkulla, ända bort till jet! Var även en trafikolycka imorse såg jag när jag åkte bussen, nedfarten till peterslund var avstängd, bilen helt förstörd och stod åt fel håll på vägen plus polis och ambulans. Hoppas föraren klarade sig bra! Får väl läsa imorgon i sn vad som hände. Är ensam hemma ikväll så blir lite pyttipanna för mig! Mums! Puss K

Kommentarer


Kommentera inlägget här: