kariinekstrand

Ja må han leva

Kategori:

Hellu! Den här veckan har bara sprungit iväg måste jag säga! Regniga dagar och tråkiga skolgrejer! Var på esteternas vår musikal i torsdags och den var riktigt bra! Och min lilla Ellen sjöng själv också, så stolt över henne! Förra året hörde eller såg jag ingenting men i år hade dom mikrofoner och jag fick en bra plats bakom korta människor! Tycker dock att den var lite väl avklädd, några som skulle spela prostituerade hade världens pusch up och tuttarna bara dallrade omkring där på scenen. Dom kunde haft lite mer på sig, men det tycker väl ingen kille som såg den! Jaja. Igår fyllde Ola år och jag slutade 12 så mamma och jag gick på stan och handlade presenter till honom, blev fyra nya tröjor och en ny parfym som doftade underbart! Han blev så glad så! Själv köpte jag ett par jeanskortbyxor och två linnen, det blev jag nöjd med! Och med tanke på vädret idag så kan jag använda det! Och idag ska vi åka till Katrineholm och gå på stan för att mamma hade hittat ett par skor där som hon vill ha! Så blir en liten roadtrip, mys! Ikväll ska Malin, Erik och Robert komma hit och fira Ola men jag ska bort! Ska gå på middag och bio och jag tror och hoppas att det blir jätte kul! Puss K

Kommentarer


Kommentera inlägget här: