kariinekstrand

Första doppet

Kategori:

Hej! I fredags så åkte jag med mamma ut till Bergö till Ola och Gunter som hade fått jätte mycket strömming! Så dom höll på och rökte och hade sig! Fick väl ca 600 st! Nu vet vi inte riktigt vad vi ska göra med allt! Var otroligt fint väder och jag satt och badade fötterna från bryggan med mor min. Sen i lördags så var det även då jätte fint väder och vi fick även besök vilket var super trevligt! Var sjukt varmt igår också så då tog jag första doppet! Var hur skönt som helst måste jag säga, lite kallt kanske men var ju så varmt i luften så! Sen stod jag och packade böckling (rökt strömming) tills jag mådde illa! Satt sen uppe på lillstugans altan för första gången och stekte! Gick knappt att vara där. Plus att det va jätte mkt getingar så jag funderar på om dom håller på att bygga bo på stugan. Hmm.. Jaja blir hemma imorgon också, känner att jag inte riktigt fått tillbaka min energi ännu och har fortfarande lite ont i halsen så om det är körtelfeber så vill jag inte smitta någon. Ha det så skoj i skolan imorgon! Puss K

Kommentarer


Kommentera inlägget här: