kariinekstrand

Trött

Kategori:

Hej. Just precis nu känner jag mig hopplös, sur och trött på vissa människor. Känner mig sur och trött på att vissa får bete sig hur dom vill utan att någonsin visa respekt och bry sig om andra. Dom som tror att hela världen kretsar kring dom och att det inte finns någon annan runt omkring som faktiskt tar illa upp. Dom som bara tar all energi som man har och ger negativ energi tillbaka.

Jag är trött på att inte kunna sova ordentligt. Jag har drömt mardrömmar varje natt den här veckan som får mig att känna som att jag aldrig sovit när jag vaknat, ingen energi finns kvar även om jag sovit i 10 timmar. Jag känner mig orolig, men har ingen anledning till varför. På morgonen när jag vaknar så skriker mina tankar på mig, rösten i huvudet står på max och det går inte att skruva ner den. Jag är trött trött trött. Vill ha harmoni precis som lilla pojken i mitt fönster som är alldeles lugn och stilla, han ser så fridfull ut.
K

Kommentarer


Kommentera inlägget här: