kariinekstrand

Tjejkväll!

Kategori:

Hej pojkar och flickor! I veckan har jag inte gjort så mkt, lämnade av Ola och Angus vid brandebol i tisdags så som skulle gå ut på isen till Bergö. Blev skönt att vara ensam med mamma! Igår var jag hemma då jag hade mensvärk vilket inte var så kul så jag pluggade till eu provet på fredag istället! När mamma slutade så köpte vi en varsin sallad och lika tacos som jag ska ha ikväll när mina underbara tjejer kommer hit på lite mys eftersom mamma åker på kurs idag och jag blir ensam hemma så tänkte att jag skulle passa på att bjuda hit dom! Emilia sover kvar men Lovisa åker hem tyvärr. Vi ska bland annat plugga till imorgon! Nu ligger jag i sängen och kollar på vakna med nrj och ska snart gå upp och göra mig i ordning för att fara till skolan! Puss K

Kommentarer


Kommentera inlägget här: