kariinekstrand

Prickar, drömmar och fredag!

Kategori:

Hej hallå! Igår var jag hemma från skolan, hade ont i halsen! Tyckte dock synd om Lovisa då varken jag eller Emilia var i skolan. Idag ska jag gå iallafall. Och juste, fy fan vad skönt det är med fredag! Har sovmorgon men drömde en jobbig dröm så jag har ingen lust att somna om. Mina utslag försvann nästan helt sen i söndags också men igår kom det fler, har nu fyra utslag mellan och på fingrarna, blir en sväng till skolsköterskan idag så jag kanske kan få råd eller tips om vad det är eller vad jag kan använda då det kliar väldigt mycket och är jätte jobbigt. Nu är det nästan som små blåsor också, suck. Idag vette fan vad jag ska göra, nått mys med familjen kanske! Men just nu ligger jag i sängen och kollar på vakna med nrj med en liten Angus vid fötterna! Puss K

Kommentarer


Kommentera inlägget här: