kariinekstrand

Min älskade Bruce Willis

Kategori: Allmänt

Hej! Igår hade jag och mina tjejer en myskväll hos mig med tacos och massa annat gott! Vi skrattade och åt och skrattade ännu mer åt alla knäppa grejer vi kommer på! Taaaack mina fina flickor!
 
Jag sitter och tittar på Armageddon som går på tv, världens underbaraste film som någonsin har gjorts. Min älskade Bruce willis är ju med också vilket gör den perfekt, som körsbäret på glassen! Nu äter jag aldrig körsbär på glass men ni fattar vad jag menar. När jag tittar på den så kommer jag att tänka på en sak, kärlek. Emellanåt så kan jag sakna kärlek så otroligt mycket, känna pirret i magen, vakna upp brevid den man älskar. Kärlek gör att jag aldrig känner mig ensam, inte ens om jag satt i ett vilt främmande land med ett språk jag aldrig hört förut. 
 
Im leaving on a jetplain, i dont know when I'll be back again.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: