kariinekstrand

Längtar efter jobb

Kategori:

Tjo! Ikväll är jag trött. Det är jobbigt att gå i skolan emellanåt. Just nu känns det som att det är 1000 uppgifter och prov jag måste göra och jag har helt tappat lusten till att plugga så ska bli skönt med ett lov nästa vecka, hjärnan kan behöva vila lite så jag orkar sen! Var skönt att jag fick skjuts hem idag iallafall, Ola var ändå inne i stan så han kom och hämtade mig snäll som han är! Fick även sluta 30 min tidigare vilket var skönt det med! Ikväll har jag duschat och pluggat lite till autism provet jag har imorgon! Sen har jag inga fler prov förrän måndag efter lovet, två stycken då så bli väl ännu mer plugg på lovet. Äsch, bara ett år kvar sen är jag lika pigg och allert för att ta studenten som alla 94or är nu! Kan inte längta mer just nu, få börja jobba, tjäna pengar, plugga vidare och sen jobba med det jag verkligen vill, min dröm! Ska bli super! Puss K

Kommentarer


Kommentera inlägget här: