kariinekstrand

Kalas, sommarjobb och konstiga klänningar

Kategori:

Hej! Helgen har vart bra då jag i fredags var och firade moffa som fyllde 87 år och vi hade lyckats köpa samma present som förra året, en nästrimmer. Tur att vi hade köpt en hemtelefon också! Vi åt lite mat där och jag fick en bit av den godaste chokladsockerkakan som någonsin gjorts, morfars kompis Bibbi vet att jag tycker om den så hon hade bakat den till mig! Så snällt! Sen igår så var jag på arbetsintervju på femörefortet vilket är en gammal militär grej under jorden som jag då ska guidea och det verkade som att jag fick det! Han sa att jag skulle skicka bankkonto nummer och pratade precis som att jag skulle jobba där så jag antar att jag fick det! Är över hela sommaren och riktigt bra arbetstider då det är sovmorgon till minst 10.15 varje dag och slutar senast 16.30! Är dock rädd för alla dockor som är där nere, klarar inte riktigt av dom så jag får väl blunda när jag går förbi dom.. Usch ja. Idag kom paketet med klänningar jag och mamma beställde förra veckan, jag hade beställt fyra men två ska jag skicka tillbaka då dom var jätte konstiga. Väldigt konstiga storlekar hade dom också. Och det tråkigaste var att den finaste som jag längtade så sjukt mkt efter var jätte knäpp och inte alls som på bilden.. Rekommenderar därför inte bonprix.se till någon pga av allt det där. Sen ikväll har jag myst med mamma och kollat på en film som jag tycker var riktigt bra men konstigt slut, nära och kära tror jag den hette. Snart läggdags och jag längtar inte efter grammatik prov imorgon! Puss K

Kommentarer


Kommentera inlägget här: