kariinekstrand

Bilar, kroppsdelar och katastrof

Kategori:

Tjo bitches! I lördags så var familjen och jag ut till kvarsebo för att hämta Olas jakt grejer och jag fick då chansen att köra igen! Var en smal väg och fullt av snö och halt kan jag också lova! Men gick riktigt bra! Jag är nöjd över min insats trots att mamma var livrädd i baksätet, men jag förstår henne så som hon sett mig köra moppe. När vi kom hem så kollade vi på film via netflix som min jätte snälla vän har lånat ut till mig och då tittade vi på nyckeln till frihet och bara myste hela eftermiddagen. Igår var vi alla trötta men Ola flådde sin hare som han skjutit förra veckan och kastade både öra och tass till Angus som han muntert kastade runt, grävde ner och busade med! Fick en väldigt gullig film måste jag säga! Men örat var det bästa tyckte han så det flög runt som bara den. Efter en stund kom han med hela tassen i munnen och trodde att han skulle få ta med den in, men nej! Den fick han spotta ut utanför. Fick reda på idag att vi vecka tolv ska vara med på en katastrof övning där vi ska spela skadade och bli sår sminkade vilket jag verkligen ser fram emot! Nu ska jag titta på mitt älskade farmen, puss K

Kommentarer


Kommentera inlägget här: